Retourneren
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Stoffen, staaltjes en maatwerk fournituren die je bij ons koopt, worden op maat volgens de door jouw ingevoerde specificatie geknipt en met liefde en aandacht ingepakt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing. Na een succesvolle betaling is de verkoop dan ook definitief. Wel heb je het recht om te annuleren bij alle overige producten, denk aan fournituren zonder maatwerk.
Na de annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd (dit is overigens alleen inclusief verzendkosten, indien het een retourzending van een complete bestelling betreft). De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat aan van Schie Raamdecoratie & Stoffen geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via webshop@vanschieraamdecoratiestoffen.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Klachten
Ben je niet tevreden met je bestelling en/of onze dienstverlening? Of is er iets mis gegaan? Maak je het kenbaar bij ons door te mailen naar webshop@vanschieraamdecoratiestoffen.nl. Wij lossen het graag met je op.
Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.